کسب مجوز از سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده

‏۱۳۹۴/۱۱/۰۸


پارس ایراکام از سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولید کننده مجوز خود را دریافت کرد

ما مفتخریم که در هرگام از فعالیتهای شرکت پارس ایراکام رضایت و اطمینان مشتریان را سرلوحه اهداف خود دانسته و مسیر رشد و تعالی را بر همین اساس بنیان نهاده‌ایم.
حصول اطمینان از جانب مشتری نسبت به خدمات ارائه شده ما به آسانی بدست نیامده است. مسیر طولانی و دشواری را طی نموده ایم، اما انگیزه اطمینان بخشی به مشتریان که پایه اصلی حرکت ما هستند طی این مسیر را آسان تر نموده است. خرسندیم که اعلام داریم شرکت پارس ایراکام پس از کسب 6 گواهینامه استاندارد بین‌المللی (ISO9001,10001,10002,10003,10004,10015) از کمپانیURS انگلستان موفق شد که در تکمیل هرآنچه برای فعالیت قانون مدار الزامی است، مجوز دیگری جهت ارائه خدمات پس از فروش و از تنها مرجع صدور مجوز خدمات یعنی سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده دریافت کند.
بر اساس آیین‌نامه اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران، پس از تفاهم با سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولیدکننده، با هدف خارج نمودن کارتهای گارانتی بی اصالت از بازار و ساماندهی بازار خدمات پس از فروش و همچنین جلوگیری از فروش کالای بدون گارانتی از تاریخ 94/10/01 هیچ شرکتی بدون داشتن مجوز مربوطه حق فعالیت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش ندارد.
پارس ایراکام نیز از معدود شرکتهایی میباشد که فرآیندهای لازم جهت کسب مجوز را طی کرده و طی گواهی نامه ای رسمی از سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولید کننده مجوز خود را برای ارائه خدمات پس از فروش دریافت نموده است. اکنون با گام هایی استوارتر پیش رفته و منتظر بازخورد این اقدام خود از جانب مصرف کنندگان آگاه که تعیین کننده اصلی نتیجه حرکت سازنده فوق هستند، می‌باشیم.